Moderne rejsende – digitale rejsende
Tilstedeværelsen af smartphones og mobile services har skabt en helt ny digital livsstil. Brugerne forventer adgang til informationer uanset tid og sted.
Det giver nye muligheder for rejsearrangører til at levere services, effektivisere og opnå øget salg. Løsningen er TripMe RejseApp, hvor de rejsende får:
- Alle informationer samlet ét sted
- Up-to-date informationer
- Beskrivelse af alle aktiviteter
- Mulighed for tilmelding
- Socialt netværk mellem de rejsende
- Kalenderoversigt over alle aktiviteter
- Kommunikation med rejsearrangør/rejseledere
Koordination – effektivitet
TripMe RejseApp gør gennemførelsen af de mange opgaver, som skal koordineres af rejsearrangører/ rejseledere meget lettere, så effektiviteten øges. Rejsearrangør/ rejseledere har adgang til:
- Samme info som rejsende
- Samlet oversigt over alle deltagere
- Sende besked til både enkelte og alle rejsende
- Se tilmeldinger til aktiviteter
- Kommunikation mellem rejseledere og hovedkontor
- Lave opdateringer om aktiviteter, kontakter mm, så alle rejsende og data holdes ajour
Bedre service
At give service til de rejsende får helt nye perspektiver, når rejsearrangøren med TripMe RejseApp er i stand til at levere alle relevante informationer om rejsedestinationen, aktiviteter og opdateringer direkte ud til hver enkelt rejsende på deres smartphone. Alt sammen på en let tilgængelig og struktureret måde hele tiden ajourført.
Aktiviteter – tilmeldinger - kalender
For rejsearrangører som arrangerer ture og aktiviteter vises informationer direkte i TripMe RejseApp. Uanset tid og sted kan de rejsende hele tiden holde sig ajour med de muligheder der er.
Tilmelding til ture og aktiviteter sker direkte fra TripMe RejseApp let og hurtigt. Som rejsearrangør giver det en øget mulighed for at få flere deltagere på aktiviteterne.
I kalenderen vises alle aktiviteterne kronologisk.
Sociale relationer
De rejsende bliver i stand til at knytte sociale relationer allerede inden rejsen og kan f.eks. koordinere transport mm. Ligeledes kan de rejsende let knytte relationer med andre rejsende, som de normalt ikke ville lære at kende på rejsen, hvis de f.eks. bor på forskellige hoteller. Den sociale dimension får større og større betydning for hvordan en rejse opleves, og vil derfor være med til, at de rejsende oplever jeres rejse bedre.
Kommunikation
De rejsende og rejsearrangøren/-lederne får en effektiv måde til at være i kontakt, uanset tid og sted. Væk er begrænsningen med, at rejseledere kun kan give informationer til de rejsende ved en daglig tilstedeværelse på f.eks. hver enkelt hotel. Med en beskedfunktion er det muligt for de rejsende at kontakte rejsearrangøren eller rejselederne, ligesom det den anden vej er let og hurtigt at sende information ud til alle rejsende, f.eks. ved ændringer eller med tilbud.
Rejser med all inclusive – på mobilen
Med TripMe RejseApp anvender rejsearrangøren én løsning, som hænger sammen for både de rejsende, guiderne og hovedkontoret.
Du er i gang på under 1 dag med TripMe RejseApp.




